Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018
Auto 10 Ιανουαρίου 2018

Τest: Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη γενιά του Peugeot 308 στη δημοφιλή έκδοσή της με τον 1.600άρη BlueHDi

πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η ανανεωμένη γενιά του Peugeot 308 έρχεται στην αγορά με μικροαλλαγές σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, το οποίο θυμίζουμε ότι μεταξύ άλλων έχει στη φαρέτρα του και τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2014.

Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία «φρεσκάρισε» το design του, ενίσχυσε ποιοτικά και σε στοιχεία τεχνολογίας το εσωτερικό του, ενώ παράλληλα διατήρησε στη γκάμα του μεταξύ άλλων και τον βραβευμένο BlueHDi κινητήρα 1.6 λίτρων του μοντέλου της δοκιμής με τα 120 άλογα ισχύος (υπάρχει και με 100 ίππους). Τιμολογιακά, το κόστος της αυτόματης έκδοσης με πολύ καλό εξοπλισμό ξεκινά από τα 21.600 ευρώ.

Αναβαθμισμένη είναι και η γκάμα των συστημάτων ασφαλείας του 308, που πλέον περιλαμβάνει τεχνολογίες όπως Αυτόματο φρενάρισμα, Σύστημα ανίχνευσης αυτοκινήτου στο «τυφλό σημείο», Ενεργό cruise control, Σύστημα διατήρησης οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, Σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού κ.α.
«Φρεσκάρισμα» εκτός και εντός

Στην εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου 308 οι αλλαγές στις οποίες προχώρησε η Peugeot αφορούν στην ελαφρώς επανασχεδιασμένη γρίλια της μάσκας, που παραπέμπει στο αντίστοιχο τμήμα των νεότερων crossover της εταιρείας, αλλά και στον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με τις νέες θέσεις στα άκρα του για τους προβολείς ομίχλης. Παράλληλα, το καπό έχει αποκτήσει λίγο διαφορετική σχεδίαση, ενώ το λογότυπο της γαλλικής μάρκας έχει μεταφερθεί μέσα στη γρίλια, από την άκρη του καπό που βρισκόταν πριν. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι λιγότερες και αφορούν στα ελαφρώς αλλαγμένα κρύσταλλα των φώτων.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Peugeot 308 οι αλλαγές σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο αφορούν στις νέες επενδύσεις και υφάσματα για το σαλόνι, καθώς και στην καινούργιου τύπου οθόνη αφής 9,7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό, που προσφέρει περισσότερη αμεσότητα κατά το άγγιγμα.

Από εκεί και πέρα παραμένει το ταμπλό τύπου i-Cockpit με τον ανεξάρτητο πίνακα οργάνων και το μικρό σε μέγεθος, σπορτίφ τιμόνι (με επίπεδο κάτω τμήμα), ενώ ποιοτικά τα υλικά που το «ντύνουν» είναι μαλακά στο μεγαλύτερο τμήμα τους. Στους χώρους, το 308 μπορεί να μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικες επιβάτες και έναν 5ο με κάποιες παραχωρήσεις, ενώ το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει πολύ καλή χωρητικότητα 420 λίτρων.

Συνδυασμός αξίας

Ο 1.600άρης BlueHDi κινητήρας diesel της Peugeot συνεχίζει την πορεία του στο ανανεωμένο 308, προσφέροντας στο μοντέλο της δοκιμής μας 120 ίππους ισχύος και κυρίως, 30.6 kgm ροπής διαθέσιμα μόνο από τις 1.750 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και η απόδοσή του άκρως ικανοποιητική από χαμηλά και μέχρι και κοντά στο υψηλότερο όριο περιστροφής του.

Το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι ένα κλασικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής που προέρχεται από την ιαπωνική Aisin. Διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία για τις 6 σχέσεις του, ενώ ικανοποίει απόλυτα με το ρυθμό απόκρισής του στις εντολές του οδηγού. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η έκδοση αυτή του Peugeot 308 αποδεικνύεται και στην πράξη αρκετά οικονομική, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η μέση τιμή που είδαμε ήταν 6,0 λτ./100 χλμ.

Ευχάριστο και άνετο στο δρόμο

Τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Peugeot 308 δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με αυτά του προ ανανέωσης μοντέλου. Έτσι, το γαλλικό χάτσμπακ δίνει και πάλι έμφαση στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης στους επιβάτες του, χωρίς πάντως να χάνει τον ευχάριστο οδηγικά χαρακτήρα του. Η ρύθμιση της ανάρτησης φροντίζει ώστε να φιλτράρονται αποτελεσματικά οι ανωμαλίες του οδοστρώματος και να μην ενοχλούν τους επιβαίνοντες.

Στις στροφές, το 308 εμφανίζεται ουδέτερο και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χωρίς να εμφανίζει μεγάλες κλίσεις από το αμάξωμα. Το μικρό σε μέγεθος τιμόνι εντείνει τον fun-to-drive χαρακτήρα του αυτοκινήτου, που ενισχύεται και από την πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση που προσφέρει για τα τεκταινόμενα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA

Κινητήρας: 1.560 cc
Ισχύς:120 PS/3.500 rpm
Ροπή: 30.6 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9.5 sec
Τελική ταχύτητα: 196 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 3.6 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 95 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 85,5 €
Βάρος: 1.275 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.253/1.804/1.472 mm
Μεταξόνιο: 2.620 mm
Χώρος αποσκευών: 420 lt
Τιμή: 21.600 €

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook
Διαβάστηκε 265 φορές

Προσθήκη σχολίου

Το athens-dayandnight.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Διαβαστε Ακομα

Σχετικά με εμάς

Athens Day & Night

Οδηγός Πόλης

Loc: Αθήνα

Tel: 6942569789

info(@)athens-dayandnight.gr

Βρείτε μας

Connect With Us

facebook twitter pinterest googleplus instagram

Ασφάλεια Περιήγησης

comodo

News Letter