Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021
Auto 01 Σεπτεμβρίου 2021

Mercedes-AMG GT 63 E: Πολυτελές κτήνος 843 ίππων!

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

 

H γερμανική εταιρεία παρουσίασε με κάθε επισημότητα την Mercedes-AMG GT 63 E, την εξηλεκτρισμένη λιμουζίνα για όσους θέλουν γκάζια μαζί με πολυτέλεια. {loadposition ekka}

Η Mercedes-AMG GT 63 E είναι ουσιαστικά το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της AMG, το οποίο ενσωματώνει τον 8κύλινδρο, 4λίτρο και bi-turbo κινητήρα της εταιρείας με ισχύ 639 ίππων. Αυτός συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Μάλιστα αυτός ο ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνει επίσης ένα κιβώτιο 2 σχέσεων, (το βασικό κιβώτιο είναι το 9τάχυτο της AMG) καθώς και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Έτσι συνδυαστικά ο τυχερός κάτοχος έχει στη διάθεσή του 843 ίππους και 1.470 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε ρυθμούς αστραπής, σε μόλις 2,9 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 316 χλμ./ώρα! Κι όλα αυτά με μέση κατανάλωση, που σύμφωνα με την Mercedes αγγίζει τα 8,6 λτ./100 χλμ.!

Η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα αντλείται από μια μπαταρία 6,1 kWh, η οποία ζυγίζει 89 κιλά, με την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία της AMG GT 63 E να ανέρχεται στα 12 χλμ. και υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά προγράμματα ανάκτησης της ενέργειας! Ένα μεγάλο τεχνολογικό επίτευγμα είναι ο τρόπος ψύξης των 560 στοιχείων της μπαταρίας, μέσω ενός υγρού υψηλής τεχνολογίας που τα ψύξει ξεχωριστά. Για την ακρίβεια εντός της μπαταρίας υπάρχουν 14 λίτρα ψυκτικού υγρού, το οποίο ρέει συνεχώς διατηρώντας τη θερμοκρασία στο βέλτιστο επίπεδο των 45 βαθμών. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι κι η ύπαρξη ενός συστήματος μίζας-γεννήτριας που παίρνει κίνηση από ιμάντα, έχει ισχύ 14 ίππων και τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια όλα τα δευτερεύοντα συστήματα του αυτοκινήτου. Στη διάθεση του ο οδηγός έχει επτά διαφορετικά προγράμματα οδήγησης μέσω του AMG Dynamic Select τα οποία είναι τα εξής: Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery και Individual. Τα περισσότερα εξ αυτών από το όνομά τους και μόνο είναι ξεκάθαρο τι κάνουν. Όμως ενδιαφέρον έχει η λειτουργία Slippery! Όταν ο οδηγός επιλέξει αυτό το πρόγραμμα, μειώνεται η ισχύς και παρέχεται μια επίπεδη καμπύλη ροπής για να βοηθήσει την κίνηση του αυτοκινήτου σε ολισθηρές συνθήκες.

Η Mercedes-AMG GT 63 E ενσωματώνει την ενεργή πνευματική ανάρτηση AMG Ride Control+, η οποία έχει πέντε διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας. Το φρενάρισμα του θηρίου έχουν αναλάβει τα κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες στον εμπρός άξονα, ενώ πίσω υπάρχουν πάλι κεραμικοί δίσκοι, διαμέτρου 380 χλστ.! Σε ότι αφορά την εμφάνιση τώρα, το δυναμικό 4θυρό κουπέ της AMG διαθέτει νέους προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς, με την διαφορετικότητα του να ενισχύεται από τα λογότυπα E-Performance, αλλά και με το καπάκι φόρτισης του ηλεκτροκινητήρα στο πίσω φτερό. Επιπλέον η AMG έχει φροντίσει να προσφέρει νέας σχεδίασης ζάντες 20 και 21 ιντσών! Στο εσωτερικό τώρα, επίσης έχουν συντελεστεί μικρές αλλαγές, όπως το νέο τιμόνι, ενώ έχουν ενσωματωθεί και οι νέες απεικονίσεις στις οθόνες τόσο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, όσο και του infotainment που αφορούν την υβριδική λειτουργία του αυτοκινήτου.

The post Mercedes-AMG GT 63 E: Πολυτελές κτήνος 843 ίππων! appeared first on AutoGreekNews.

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook
Διαβάστηκε 149 φορές

Βρείτε μας

Connect With Us

facebook twitter pinterest youtube instagram linkedin