• Home
  • Cafe - Bar
    • list
    • Καφενεία
    • Μουσικά Καφενεία
    • Cafe & Brunch
    • Bars & Ποτάδικα
    • Clubs
    • Rock Bar
    • Jazz Bar
    • Latin Bar
    • Μπυραρίες
    • Cocktail Bar
    • Beach Bar
    • Swingers Club
  • Φαγητό
    • Ρακάδικα & Τσιπουράδικα
    • Ρακομελάδικα
    • Μεζεδοπωλεία
    • Κρητικά Μεζεδοπωλεία
    • Ουζερί Αθήνα
    • Οινομαγειρεία
    • Μαγειρεία
    • Ταβέρνες
    • Ψαροταβέρνες
    • Ξένη Κουζίνα
      • Ιταλική Κουζίνα
      • Μεξικάνικη Κουζίνα
      • Γαλλική Κουζίνα
    • Εστιατόρια
  • Μουσικές Σκηνές
    • Πίστες - Μπουζούκια
    • Ρεμπετάδικα
    • Μουσικές Σκηνές
    • Μουσικά Μεζεδοπωλεία
    • Κρητικά Κέντρα
    • Κουτούκια
  • Ταράτσες
  • Διασκέδαση
    • Διασκέδαση Αθήνα
    • Διασκέδαση Γκάζι
    • Διασκέδαση Μεταξουργείο
    • Διασκέδαση Ψυρρή
    • Διασκέδαση Μοναστηράκι
    • Διασκέδαση Θησείο
    • Διασκέδαση Πετράλωνα
    • Διασκέδαση Κουκάκι
    • Διασκέδαση Σύνταγμα
    • Διασκέδαση Εξάρχεια
    • Διασκέδαση Κολωνάκι
    • Διασκέδαση Ζωγράφου
    • Διασκέδαση Καισαριανή
    • Διασκέδαση Παγκράτι
    • Διασκέδαση Πανόρμου
    • Διασκέδαση Γλυφάδα
    • Διασκέδαση Πειραιά
    • Διασκέδαση Ν.Σμύρνη
    • Διασκέδαση Χαλάνδρι
    • Διασκέδαση Α.Παρασκευή
    • Διασκέδαση Ν.Ηράκλειο
    • Διασκέδαση Φιλαδέλφεια
    • Διασκέδαση Περιστέρι
    • Διασκέδαση Πετρούπολη
    • Διασκέδαση Πλάκα
    • Διασκέδαση Κεραμεικό
    • Χανιά
  • Μόνιμες Στήλες
    • Στείλε Το Άρθρο Σου
    • Lifestyle & Gossip
    • Παιδί
    • Υγεία
    • Σχέσεις
    • Θέατρο Αθήνα
    • Χορός
    • Τέχνες - Πολιτισμός
    • Live Εβδομάδας
    • Τελευταία Νέα
    • Μουσικά Νέα
    • Ταξίδια
    • Τουρισμός
    • Επιλεγμένα
    • Ειδήσεις Ελλάδα
    • Επικαιρότητα
    • Οικονομία
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Auto News
    • Τεχνολογία
    • Περιβάλλον
    • Αφιερώματα
    • Αστεία
    • Παράξενα
    • Συνταγές
    • Ψαγμένα Καταστήματα
    • Free Press
    • Καιρός
    • Πρωτοσέλιδα
    • MarineTraffic
    • Κληρώσεις Δώρων
    • Κόσμος
    • Media
    • Coffee Lovers News
    • Εργασία
    • Επιδόματα
    • What Is My IP
    • IP Location Finder
    • Πρόγνωση Θαλασσών
    • Ροή ΜΜΕ
    • VesselFinder
    • ΟΑΕΔ
  • Cinema
    • Παίζονται Τώρα Αθήνα
  • Game
    • Bowling
    • Paintball
    • Luna Park
    • Πίστες Καρτ
    • Mini Soccer
    • Escape Rooms
    • Κληρώσεις Κίνο
    • Στοιχημα - Livescore
    • Search Listings
    • Παιδότοποι
    • Livescore
    • Online Φρουτάκια
    • Online Casino
    • Bet Online
  • Ατζέντα
    • Οδηγίες Ανάρτησης Εκδήλωσης
    • Εκδηλώσεις Σήμερα
    • Events Αθήνα
    • Συναυλίες Αθήνα
    • Dj Set Athens
    • Festival Αθήνα
    • Parties Athens
    • Live Αθήνα
    • Live Jazz Αθήνα
    • Θέατρο Αθήνα
    • Art Αθήνα
    • Πίστες Αθήνα
    • Ρεμπέτικα & Λαϊκά
    • Έντεχνα - Rock Αθήνα
    • Live Παραδοσιακά Αθήνα
    • Εκθέσεις
    • Bazaar Αθήνα
    • Μεταπτυχιακά & Σεμινάρια
    • Παρουσιάσεις Βιβλίων
  • Business
    • Εταιρείες Καφέ
    • Εταιρείες Ποτών
    • Ζυθοποιίες
    • Εταιρείες Αναψυκτικών
    • Εταιρείες Τροφίμων
    • Εταιρείες Ξηρών Καρπών
    • Εταιρείες Παγωτών
    • Εταιρείες Χαρτικών
    • Service Μηχανών Espresso
    • Τεχνικές Εταιρείες
    • Εξοπλισμός Επιχειρήσεων
    • Εταιρείες Εφαρμογών Mηχανογράφησης
    • Εταιρείες Τερματικών POS
    • Κατηγορίες
    • Service Ηλεκτρονικών Συσκευών
  • Contact
  • Shop
 
Auto 28 Φεβρουαρίου 2021 @Athens

Δοκιμή Hyundai i10 1.0 T-GDI 100 PS N Line

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 ψήφοι)

H Hyundai έχει μακρόχρονη, ισχυρή και πετυχημένη παρουσία στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων, όπου έκανε τη μεγάλη αλλαγή το 2007 με την παρουσίαση του πρώτης γενιάς i10, το οποίο εδώ και λίγο καιρό έχει λανσαριστεί στη νέα, τρίτη γενιά του. Ένα μοντέλο αναβαθμισμένο από άκρη σε άκρη, άκρως ανταγωνιστικό και πληρέστατο σε κάθε επίπεδο, που πλησίασε ή και μπορεί να συγκριθεί σε κάποιους τομείς με μοντέλα της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας.

Η κορυφαία έκδοση 1.0 T-GDI N Line (υπάρχει και 1.2 λτ. N Line, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84 ίππων) σίγουρα έχει το βλέμμα ψηλά, με την άκρως δυναμική σχεδίαση και το γκάζι που κρύβει κάτω από το καπό. Η τιμή του ορίζεται στις 15.590 ευρώ (με την έκπτωση των 800 ευρώ) και διαθέτει πληρέστατο εξοπλισμό. Σε αυτόν ανήκουν οι 6 αερόσακοι, το αυτόνομο φρενάρισμα, η διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, η αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, το πολυλειτουργικό τιμόνι και το cruise control, τα ηλεκτρικά παράθυρα, ο αυτόματος κλιματισμός και το σύστημα πολυμέσων, με οθόνη αφής 8 ιντσών.

Ψαρωτική εμφάΝιση

Καθαρόαιμο Ν μπορεί να μην είναι, όμως η επιθετική μάσκα σε συνδυασμό με τις κόκκινες πινελιές εκεί, αλλά και στο splitter του εμπρός προφυλακτήρα, δεν δυσκολεύονται να μπερδέψουν το μη εξοικειωμένο μάτι. Από το «Ν Line» στη μάσκα εξάλλου, το «Ν» είναι που τραβάει τα βλέμματα. Και σε συνδυασμό με το αγριεμένο παρουσιαστικό δεν αργεί να μπερδέψει τους περαστικούς, που ρωτάνε έκπληκτοι για το ποιόν του μικρού Hyundai.

Η διχρωμία αμαξώματος-οροφής, τα μαύρα καλύμματα των καθρεπτών, η αεροτομή, το κατακόκκινο «i10» στο πλαίσιο των πίσω θυρών (σε φόντο απομίμησης carbon μάλιστα) και ο πίσω προφυλακτήρας με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, δημιουργούν ένα οπτικό σύνολο πρωτόγνωρο για την κατηγορία.

Εσωτερικό γεμάτο ζωντάνια και σπορ αίσθηση

Μοτίβο που συνεχίζει μόλις ανοίξεις την πόρτα. Τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη και ο χορταστικός λεβιές των ταχυτήτων, που μοιάζει να έχει προέλθει κατευθείαν από το i30 N, σε «φτιάχνουν» κατευθείαν. Ο τρόπος που κουμπώνει το σώμα στη θέση οδήγησης, μαζί με την παχιά στεφάνη του δερμάτινου τιμονιού στα χέρια σου, απλά σε προσκαλούν να βάλεις μπροστά και να αναζητήσεις βουνό. Οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι, φούσκα λεβιέ και καθίσματα, από κοινού με τις λεπτομέρειες ίδιου χρώματος στα δαχτυλίδια των αεραγωγών και τα αλουμινένια πεντάλ, ολοκληρώνουν το κλίμα.

Από χώρους, η εικόνα δεν διαφοροποιείται από την πολύ καλή των υπολοίπων i10. Οι χώροι είναι παραπάνω από αρκετοί για τέσσερις ενήλικες, ο αέρας για το κεφάλι υπερεπαρκής, ενώ και τα 252 λίτρα του πορτμπαγκάζ συγκαταλέγονται στις κορυφαίες τιμές της κατηγορίας.

«Πιστόλι» στην ευθεία…

Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος του 1.0 λίτρου τοποθετείται για πρώτη φορά στο i10, μετατρέποντάς το σε νοσταλγική χρονοκάψουλα. Τότε που τα hot hatches δεν είχαν 300 άλογα και κυνηγιόντουσαν σε πίστες για ρεκόρ, αλλά μοναδική τους έγνοια ήταν η προσφορά συγκινήσεων σε πρακτικά και οικονομικά πακέτα.

Το i10 1.0 T-GDI ουσιαστικά είναι μια κατηγορία μόνο του. VW up! GTI δεν διατίθεται πλέον, οπότε τύποις ανταγωνιστής του Hyundai θεωρείται το νέο Kia Picanto 1.0 T-GDI GT-Line. Τα 100 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. έχουν να κινήσουν όλα κι όλα 935 κιλά, χαρίζοντας στο N Line νεύρο που δεν σε αφήνει σε ησυχία. Τα 10,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνουν οι Κορεάτες, στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά στο ξερό 10άρι. Ο τρόπος με τον οποίο γεμίζει το κοντέρ τώρα, κάνει ακόμα και τα 185 χλμ./ώρα να φαντάζουν σχετικά χαμηλό ταβάνι! Δεν υπάρχει αμφιβολία πως με λίγη κατηφόρα, ο οδηγός μπορεί να δει το ταχύμετρο να 200αρίζει. Σε i10!

Το τράβηγμα είναι εξαιρετικό από τις 1.500 σ.α.λ., αφήνοντας σε να κινείσαι με 3η ακόμα και σε καλές ανηφόρες. Όχι ότι τα κατεβάσματα είναι άσχημη εμπειρία. Τουναντίον, οι σφιχτές διαδρομές και αίσθηση του επιλογέα, σε εμπνέουν να ασχολείσαι μαζί του. Αν σε ενοχλήσει κάτι, θα είναι ο σχετικά αυξημένος θόρυβος του μοτέρ στην εθνική και οι τιμές κατανάλωσης που βλέπεις υπό πίεση. Το trip δεν διστάζει να δείξει και πάνω από 9 λίτρα/100 χλμ. σε «εμπόλεμες» καταστάσεις, όμως υπό νορμάλ συνθήκες δεν ανεβαίνει πάνω από τα 6,6-6,7 λίτρα/100 χλμ.

…«βράχος» στις στροφές

Αν η ευθεία είναι το πρόγευμα, τότε το στροφιλίκι σίγουρα πρόκειται για το κυρίως πιάτο του i10 1.0 T-GDI N Line. Η Hyundai δεν αναφέρει αλλαγές στο στήσιμο, συγκριτικά με το 1.200άρι, όμως δεν χρειάζεται πάνω από ένα «μπάσιμο» για να αντιληφθείς πως η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή και το τιμόνι έχει περισσότερο βάρος. Ευπρόσδεκτες αναβαθμίσεις, που μετατρέπουν ένα αυτοκίνητο πόλης, σε βιομηχανία χαμόγελων.

Το μπροστινό σε κερδίζει με την αμεσότητά του, περνώντας αρκετό όγκο πληροφοριών μέσω του τιμονιού. Υποστροφή δεν θα εμφανιστεί ούτε σε φύτεμα του γκαζιού εντός της στροφής, ούτε σε απότομη τιμονιά. Αντίθετα, στη δεύτερη περίπτωση η ουρά παίρνει πρωτοβουλίες και σε βοηθά να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο, «ισιώνοντας» την καμπή. Εξακολουθούμε να μιλάμε για i10, πάντα. Πολύ καλή και η αντίδραση του ESP, που δεν επεμβαίνει πανικόβλητο να κόψει γκάζι ή πιάσει φρένα, αλλά σε αφήνει να χαρείς το σετάρισμα του N Line.

Ακόμα καλύτερα τα φρένα. Το μεσαίο πεντάλ προσφέρει αίσθηση καθαρού σπορ αυτοκινήτου, επιτρέποντάς σου να ρεγουλάρεις την επιβράδυνση με εξαιρετική ακρίβεια. Αναλόγου επιπέδου και η δύναμη των τεσσάρων δισκόφρενων, που «κοκαλώνουν» το μικρό Hyundai με περισσή άνεση.

(+) Εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, φρένα, διάκοσμος εσωτερικού, χώροι

(-) Θόρυβος και κατανάλωση μοτέρ υπό πίεση

The post Δοκιμή Hyundai i10 1.0 T-GDI 100 PS N Line appeared first on AutoGreekNews.

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook
  • Source of Original Article - Δείτε το Άρθρο:

    Original Source

Διαβάστηκε 642 φορές

@Athens

Τελευταία άρθρα από τον/την @Athens

Η Κιμ Καρντάσιαν συνεργάζεται με τον οίκο Fendi

ΗΠΑ: «Ημέρα Lil Nas X» ανακηρύχθηκε η 20η Οκτωβρίου στην Ατλάντα

Η αναμέτρηση με την Τουρκία στην τελική ευθεία...

Εκλογές το 2022 είναι γροθιά στο μαχαίρι...

Το κύκνειο άσμα ενός γερακιού

Η ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, με ορίζοντα το 2025

Η λογιστική και φορολογική μεταχείριση των κρυπτονομισμάτων

Τιτανομαχία για μία θέση στο Champions League του Χρηματιστηρίου Αθηνών!

Ετοιμαστείτε για το μεγαλύτερο λάθος νομισματικής πολιτικής των τελευταίων 40 ετών

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Nissan JUKE: Στην κορυφή του Euro NCAP Cupra Formentor VZ5: Με 390 ατίθασους ίππους και εξελιγμένη τετρακίνηση »
 
"Athens Day & Night"
 
  • Διήμερο επισκέψεων στο ιστορικό...

  • ΗΠΑ: Οργή κατά Φάουτσι για...

  • Νέα επίπεδα ρεκόρ για τα αέρια...

  • ΕΕ προς Ερντογάν για την απέλαση...

  • 12 διάσημοι με το υψηλότερο...

  • Διαδικτυακή παρουσίαση του...

  • Τουλάχιστον 120 νεκροί στη...

  • Eκδήλωση στην Κύπρο για την...

  • Απεργία στις προβλήτες του...

  • Σε εθνικό πένθος η χώρα – Θρήνος...

  • Αύξηση κρουσμάτων — Τα επιδημιολογικά...

  • Η Κιμ Καρντάσιαν συνεργάζεται...

  • «Πράσινο φως» για 3η δόση...

  • ΕΕ: Οι τουρκικές αρχές να...

  • Ερντογάν: Οι πρεσβευτές των...

  • Ερντογάν – Δύση: Προς εκτόνωση...

  • Ν. Δένδιας: Το Brexit δεν σημαίνει...

  • Τ. Χυτήρης στο Πρώτο : Ήταν...

  • Ν. Αναστασιάδης: «Εύχομαι...

  • Η Ελλάδα ενισχύει τη διπλωματική...

 
 

Connect With Us

Copyright ©2021 Athens Day & Night | Οδηγός Διασκέδασης Της Αθήνας


main version