Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018
Όλα Για Την Υγεία 27 Σεπτεμβρίου 2018

5 τρόποι για να τρώτε υγιεινά ακόμη και αν έχετε αποτύχει παλιότερα

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Όλοι θα θέλαμε να έχουμε μια απόλυτα υγιεινή διατροφή, αλλά το βαρύ καθημερινό

πρόγραμμα συχνά φαίνεται να παρεμποδίζει την προσπάθειά μας και ξεχνάμε τη δέσμευσή μας να βελτιώσουμε τη διατροφή μας.

Ίσως έχετε θέσει φιλόδοξους στόχους υγιεινής διατροφής στο παρελθόν και ξέρετε πόσο δύσκολοι έως αδύνατοι μπορεί να είναι. Ωστόσο, η κατανάλωση υγιεινών τροφών δεν είναι σίγουρα τέλεια. Οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να παίρνουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα όταν ξεκινούν μικρές και κάνουν αυξανόμενες αλλαγές στην τρέχουσα διατροφή τους.

Σας παραθέτουμε 5 τρόπους για να αρχίσετε να τρώτε υγιεινά

  • Ξεκινήστε με τα ποτά

Οι σόδες και οι επεξεργασμένοι χυμοί φρούτων είναι γεμάτοι με ζάχαρη και πολυάριθμες μελέτες έχουν δείξει ότι προάγουν την αύξηση του σωματικού βάρους. Τα αναψυκτικά και άλλα αναζωογονητικά ποτά περιέχουν επίσης ζάχαρη και συχνά έχουν υψηλές θερμίδες. Έτσι, το πρώτο βήμα είναι να σταματήσετε να πίνετε όλες αυτές τις περιττές θερμίδες που το σώμα σας δεν χρειάζεται.

Για να ξεφορτωθείτε τα ποτά υψηλής θερμιδικής αξίας και να αυξήσετε σιγά σιγά την κατανάλωση νερού, μπορείτε να αγοράσετε φυσικό χυμό φρούτων (χωρίς πρόσθετα σάκχαρα) και να προσθέσετε σταδιακά νερό σε αυτό.

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε τα δικά σας αναζωογονητικά ποτά προσθέτοντας φέτες φρούτων στο νερό, ή προετοιμάζοντας τσάγια με διάφορα βότανα και να τα έχετε στο ψυγείο σας για να τα πιείτε όποτε εσείς θέλετε.

  • Πρέπει να αρχίσετε να τρώτε «αληθινό» φαγητό

Στις πολυάσχολες ζωές μας, συχνά θυσιάζουμε την υγεία μας για το εύκολο φαγητό. Υπάρχει μια λανθασμένη πεποίθηση ότι η προετοιμασία του φαγητού μας κλέβει χρόνο από άλλες δραστηριότητες, όπως το να παίξουμε με τα παιδιά μας, να δούμε μια ταινία, να δουλέψουμε λίγο περισσότερο.

Αλλά το να φροντίζουμε τον εαυτό μας είναι πάρα πολύ σημαντικό και μπορεί επίσης να μας βοηθήσει να φροντίσουμε και τους άλλους καλύτερα. Όλα αυτά αρχίζουν με την απόφαση να αρχίσουμε να τρώμε καλά, αντί για προϊόντα fast food χαμηλής ποιότητας ή επεξεργασμένα τρόφιμα.

  • Φάτε ένα πλούσιο και θρεπτικό πρωινό

Το να διαθέσουμε λίγο χρόνο για να μαγειρέψουμε και να φάμε ένα υγιεινό πρωινό μπορεί να είναι πρόκληση στον «βαρύ» μας καθημερινό πρόγραμμα. Πάρα πολλοί Έλληνες παρακάμπτουν το πρωινό κάθε μέρα.

Η βρώμη, τα αυγά, το γιαούρτι με μούρα, ένα smoothie ή ένα τόστ με αβοκάντο είναι απλές επιλογές πρωινού που χρειάζονται λιγότερο από δέκα λεπτά για να προετοιμαστούν.

  • Πάρτε 30 λεπτά για να προγραμματίσετε τα γεύματά σας για την εβδομάδα

Τριάντα λεπτά της εβδομάδας μπορεί να είναι το μόνο που χρειάζεστε για να απολαύσετε τέλεια υγιεινά γεύματα. Είναι τόσο απλό όσο να καθίσετε με ένα στυλό και χαρτί και να φτιάξετε μια λίστα με τα αγαπημένα σας πρωινά, μεσημεριανά και βραδινά γεύματα.

Αν αυτά τα γεύματα περιέχουν ήδη λαχανικά, πρωτεΐνες και υγιή λίπη, προσθέστε τα στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας. Εάν όχι, κάντε μια λίστα με δέκα διαφορετικά λαχανικά που σας αρέσουν και τα βάζετε στο μενού.

Κατά τον προγραμματισμό των γευμάτων σας, μην ξεχνάτε τα σνακ και τα γεύματα εν κινήσει. Εδώ είναι ένας κατάλογος υγιεινών ειδών που θα μπορούσατε να προμηθευτείτε από οποιοδήποτε supermarket: φρέσκα φρούτα, ψιλοκομμένα φρέσκα λαχανικά, ψωμί ολικής αλέσεως, τυρί, βραστά αυγά, ξηροί καρποί και σπόροι. Πολλές  προσφορές για αυτά τα προϊόντα μπορείτε να βρείτε στα φυλλάδια των supermarket όπως στο εβδομαδιαίο φυλλάδιο του lidl ή του ΑΒ Βασιλόπουλου.

Ο προγραμματισμός των γευμάτων σας θα σας λύσει τα χέρια, καθώς δεν θα πρέπει πάντα να ανησυχείτε για το τι πρέπει να ετοιμάσετε για δείπνο. Μπορεί επίσης να μειώσει τον προϋπολογισμό των τροφίμων σας, γιατί πιθανότατα θα τρώτε λιγότερο.

  • Κάντε τις σωστές επιλογές όταν τρώτε έξω

Ας το παραδεχτούμε, δεν μπορούμε όλοι να μαγειρεύουμε υγιεινά γεύματα κάθε μέρα. Αλλά όταν έρθει η ώρα να παραγγείλουμε στο εστιατόριο, συχνά καταλήγουμε να σαμποτάρουμε τις προσπάθειές μας ..

Στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι ευκολότερο να τρώτε υγιεινά στο εστιατόριο, επειδή υπάρχουν πάντα υγιεινές επιλογές στο μενού και δεν είστε αυτός που πρέπει να ετοιμάσει το φαγητό.

Όταν κάνετε την παραγγελία σας, να επιλέγετε μόνο πιάτα που περιέχουν μη τηγανισμένο κρέας ή ψάρι και επιλέξτε σαλάτες και λαχανικά. Θα έχει υπέροχη γεύση, θα είναι πολύ πιο υγιεινό και θα σας κάνει να αισθάνεστε καλά για τον εαυτό σας.

Έτσι λοιπόν, τι πρέπει να κάνετε τώρα; Αρχίστε από το 1. και αναλάβετε δράση. Κρατήστε το μέχρι να γίνει συνήθεια. Στη συνέχεια, μπορείτε να προχωρήσετε και να προσθέσετε το 2 και πάει λέγοντας. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο τελικά θα πετύχετε.

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook
Διαβάστηκε 175 φορές
Σχολή Οδηγών

Διαβαστε Ακομα

Σχετικά με εμάς

Athens Day & Night

Οδηγός Πόλης

Loc: Αθήνα

info@athens-dayandnight.gr

Βρείτε μας

Connect With Us

facebook twitter pinterest googleplus instagram

Ασφάλεια Περιήγησης

comodo