Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018
Όλα Για Την Υγεία 09 Ιουλίου 2018

10 τροφές πλούσιες σε ποτάσιο που διώχνουν την κούραση και το πρήξιμο

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ασβέστιο, σίδηρος, βιταμίνη C, ψευδάργυρος, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι μερικά από τα δημοφιλέστερα στοιχεία

που αναζητούμε στις τροφές μας γιατί επιβεβαιωμένα διαθέτουν ισχυρά ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας. Ωστόσο, δεν είναι τα μόνα. Στη λίστα με τα πολύτιμα συστατικά που χαρίζουν ενέργεια μετριάζοντας το αίσθημα κούρασης και συμβάλλουν στο περιορισμό του πρηξίματος, είναι το- υποτιμημένο για πολλούς- ποτάσιο.

Η πιο χαρακτηριστική τροφή, πλούσια σε ποτάσιο είναι η μπανάνα. Ωστόσο δεν είναι η μόνη. Πρώτα απ' όλα όμως θα σου επισημάνω κάποιες πολύτιμες πληροφορίες για το ποτάσιο. Είναι ηλεκτρολύτης κι ως τέτοιος έχει την αποστολή να διατηρεί ισορροπημένα τα επίπεδα των υγρών στο σώμα μας, μια κατάσταση απαραίτητη για να νιώθεις καλά. Τα οφέλη του είναι φυσικά πολλά. Συμβάλλει στη σωστή «επικοινωνία» μεταξύ των νεύρων και των μυών, βοηθάει τα πολύτιμα συστατικά να φτάσουν μέχρι τα κύτταρα και κρατάει τα επίπεδα του νατρίου στα σωστά επίπεδα. Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, η έλλειψή του αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης πέτρας στα νεφρά. Παράλληλα, αν δεν καταναλώνεις τροφές που έχουν ποτάσιο, μία κούραση, ένα πρήξιμο, μια θολούρα πνευματική είναι πολύ πιθανό να τη νιώσεις.

Ποιες τροφές έχουν αξιόλογη περιεκτικότητα σε ποτάσιο, πέρα από τη μπανάνα;

1. Πατάτα λευκή & γλυκοπατάτα

2. Χυμός ντομάτας

3. Καρπούζι

4. Κατεψυγμένο σπανάκι

5. Παντζάρι

6. Φασόλια (λευκά, μαύρα & edamame)

7. Σολομός σε κονσέρβα

8. Γιαούρτι

9. Σέσκουλα

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook
Διαβάστηκε 362 φορές

Διαβαστε Ακομα

Σχετικά με εμάς

Athens Day & Night

Οδηγός Πόλης

Loc: Αθήνα

info@athens-dayandnight.gr

Βρείτε μας

Connect With Us

facebook twitter pinterest googleplus instagram

Ασφάλεια Περιήγησης

comodo