• Home
  • Cafe - Bar
    • list
    • Καφενεία
    • Μουσικά Καφενεία
    • Cafe & Brunch
    • Bars & Ποτάδικα
    • Clubs
    • Rock Bar
    • Jazz Bar
    • Latin Bar
    • Μπυραρίες
    • Cocktail Bar
    • Beach Bar
    • Swingers Club
  • Φαγητό
    • Ρακάδικα & Τσιπουράδικα
    • Ρακομελάδικα
    • Μεζεδοπωλεία
    • Κρητικά Μεζεδοπωλεία
    • Ουζερί Αθήνα
    • Οινομαγειρεία
    • Μαγειρεία
    • Ταβέρνες
    • Ψαροταβέρνες
    • Ξένη Κουζίνα
      • Ιταλική Κουζίνα
      • Μεξικάνικη Κουζίνα
      • Γαλλική Κουζίνα
    • Εστιατόρια
  • Μουσικές Σκηνές
    • Πίστες - Μπουζούκια
    • Ρεμπετάδικα
    • Μουσικές Σκηνές
    • Μουσικά Μεζεδοπωλεία
    • Κρητικά Κέντρα
    • Κουτούκια
  • Ταράτσες
  • Διασκέδαση
    • Διασκέδαση Αθήνα
    • Διασκέδαση Γκάζι
    • Διασκέδαση Μεταξουργείο
    • Διασκέδαση Ψυρρή
    • Διασκέδαση Μοναστηράκι
    • Διασκέδαση Θησείο
    • Διασκέδαση Πετράλωνα
    • Διασκέδαση Κουκάκι
    • Διασκέδαση Σύνταγμα
    • Διασκέδαση Εξάρχεια
    • Διασκέδαση Κολωνάκι
    • Διασκέδαση Ζωγράφου
    • Διασκέδαση Καισαριανή
    • Διασκέδαση Παγκράτι
    • Διασκέδαση Πανόρμου
    • Διασκέδαση Γλυφάδα
    • Διασκέδαση Πειραιά
    • Διασκέδαση Ν.Σμύρνη
    • Διασκέδαση Χαλάνδρι
    • Διασκέδαση Α.Παρασκευή
    • Διασκέδαση Ν.Ηράκλειο
    • Διασκέδαση Φιλαδέλφεια
    • Διασκέδαση Περιστέρι
    • Διασκέδαση Πετρούπολη
    • Διασκέδαση Πλάκα
    • Διασκέδαση Κεραμεικό
    • Χανιά
  • Μόνιμες Στήλες
    • Στείλε Το Άρθρο Σου
    • Lifestyle & Gossip
    • Παιδί
    • Υγεία
    • Σχέσεις
    • Θέατρο Αθήνα
    • Χορός
    • Τέχνες - Πολιτισμός
    • Live Εβδομάδας
    • Τελευταία Νέα
    • Μουσικά Νέα
    • Ταξίδια
    • Τουρισμός
    • Επιλεγμένα
    • Ειδήσεις Ελλάδα
    • Επικαιρότητα
    • Οικονομία
    • Αστυνομικό Δελτίο
    • Auto News
    • Τεχνολογία
    • Περιβάλλον
    • Αφιερώματα
    • Αστεία
    • Παράξενα
    • Συνταγές
    • Ψαγμένα Καταστήματα
    • Free Press
    • Καιρός
    • Πρωτοσέλιδα
    • MarineTraffic
    • Κληρώσεις Δώρων
    • Κόσμος
    • Media
    • Coffee Lovers News
    • Εργασία
    • Επιδόματα
    • What Is My IP
    • IP Location Finder
    • Πρόγνωση Θαλασσών
    • Ροή ΜΜΕ
  • Cinema
    • Παίζονται Τώρα Αθήνα
  • Game
    • Bowling
    • Paintball
    • Luna Park
    • Πίστες Καρτ
    • Mini Soccer
    • Escape Rooms
    • Κληρώσεις Κίνο
    • Στοιχημα - Livescore
    • Search Listings
    • Παιδότοποι
  • Ατζέντα
    • Οδηγίες Ανάρτησης Εκδήλωσης
    • Εκδηλώσεις Σήμερα
    • Events Αθήνα
    • Συναυλίες Αθήνα
    • Dj Set Athens
    • Festival Αθήνα
    • Parties Athens
    • Live Αθήνα
    • Live Jazz Αθήνα
    • Θέατρο Αθήνα
    • Art Αθήνα
    • Πίστες Αθήνα
    • Ρεμπέτικα & Λαϊκά
    • Έντεχνα - Rock Αθήνα
    • Live Παραδοσιακά Αθήνα
    • Εκθέσεις
    • Bazaar Αθήνα
    • Μεταπτυχιακά & Σεμινάρια
    • Παρουσιάσεις Βιβλίων
  • Business
    • Εταιρείες Καφέ
    • Εταιρείες Ποτών
    • Ζυθοποιίες
    • Εταιρείες Αναψυκτικών
    • Εταιρείες Τροφίμων
    • Εταιρείες Ξηρών Καρπών
    • Εταιρείες Παγωτών
    • Εταιρείες Χαρτικών
    • Service Μηχανών Espresso
    • Τεχνικές Εταιρείες
    • Εξοπλισμός Επιχειρήσεων
    • Εταιρείες Εφαρμογών Mηχανογράφησης
    • Εταιρείες Τερματικών POS
    • Κατηγορίες
  • Contact
  • C19
Auto 21 Ιανουαρίου 2018 @Athens

Test: Hyundai i30 1.0 Turbo 120 PS

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 ψήφοι)

Η φουλ επίθεση που παίζει η Hyundai με στόχο να γίνει σύντομα ο Νο1 ορμώμενος εκ Ασίας κατασκευαστής στις ευρωπαϊκές αγορές

, απαιτεί ανταγωνιστική παρουσία σε όλες τις κατηγορίες. Και ο συνδυασμός του νέου i30 με τον 1000άρη υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, παίζει το ρόλο του φουνταριστού.
Η κατηγορία C αποτελεί σκληρό στίβο, στον οποίο οι Κορεάτες καλούνται να κάνουν υπερβάσεις για να εκτοπίσουν παραδοσιακούς παίκτες. Και το εν λόγω μοντέλο, διεκδικεί τη θέση του χωρίς τυμπανοκρουσίες αλλά με ουσία. Από τη μέρα που ανέλαβε ο ευφάνταστος Peter Schreyer το τιμόνι των Hyundai-Kia, η ρότα άλλαξε άρδην, η ποιότητα ανέβηκε, το σχεδιαστικό DNA τροποποιήθηκε προς το πολύ καλύτερο.

Κι ενώ όλα τα παραπάνω ισχύουν στο νέο i30, οι ιδιαιτερότητες της κατηγορίας οδήγησαν στην ασφαλή επιλογή να απουσιάσουν οι ακρότητες. Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα μικρομεσαίο hatchback που δεν τραβά το μάτι στο πέρασμά του αλλά αρέσει στα σημεία. Με την χαρακτηριστική «cascading grille» να δεσπόζει στο πρόσθιο μέρος - αποτελεί άλλωστε τη νέα «ταυτότητα» των μοντέλων της μάρκας. Αυτή θέλει και τα φωτιστικά σώματα να είναι λεπτά ενώ συναντάμε στάνταρ κάθετα LED φώτα ημέρας δίπλα από τις αεροκουρτίνες, με το μοντέλο της δοκιμής μας να εφοδιάζεται και με τους προαιρετικούς τριπλούς προβολείς LED.

Η στάνταρ μαύρη high gloss αεροτομή αποτελεί πινελιά που δίνει χαρακτήρα αλλά και ουσία αφού ο αεροδυναμικό συντελεστής του μοντέλου ορίζεται στα 0.30cd ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί τον ίδιο σχεδιαστικό χαρακτήρα, σε ένα μοντέλο που «γεννήθηκε» στην Ευρώπη, για τις ανάγκες των αγορών της Γηραιάς Ηπείρου.

Οι εκπλήξεις απουσιάζουν και στο εσωτερικό, που φωνάζει εξ αρχής «Hyundai». Το μάτι προφανώς πέφτει στη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών που δεσπόζει στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας στο μοντέλο δοκιμής και φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος infotainment αλλά και του συστήματος πλοήγησης. Από εκεί και πέρα, σε γνώριμη και πάντα εργονομική διάταξη συναντάμε τους διακόπτες για τις υπόλοιπες λειτουργίες.

Η συναρμογή είναι καλή αλλά τα σκληρά πλαστικά στο χαμηλότερο κομμάτι του ταμπλό αποτελούν αναγκαίο συμβιβασμό. Υπάρχουν χώροι για μικροαντικείμενα ενώ η ευρυχωρία καθιστά το i30 σε σωστή επιλογή για μία οικογένεια. Πέντε φυσιολογικού μεγέθους επιβάτες ταξιδεύουν χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς, ενώ ικανοποιητικός για την κατηγορία είναι και ο χώρος αποσκευών των 395lt.

Ο 1000άρης υπέρ-τροφοδοτούμενος T-GDI κινητήρας αποτελεί μία εκ των τριών επιλογών βενζίνης στη διαθέσιμη στη χώρα μας γκάμα και είναι μάλλον και ο πιο ελκυστικός εξ αυτών. Παρότι εύλογα δεν βάζει φωτιά στο δρόμο στις χαμηλές στροφές, φλερτάροντας με τις 2000 αρχίζει να δείχνει τον αξιόμαχο χαρακτήρα του. Τα 120 άλογα και τα 17.4 kgm ροπής κινούν το i30 ικανοποιητικά και χωρίς θορυβώδες αγκομαχητό, σε ένα σύνολο που δεν φοβάται να κοιτάξει τον ιαπωνικό ανταγωνισμό στα μάτια. Κάποτε οι Κορεάτες «πονούσαν» στα κινητήρια σύνολα και όχι μόνο. Έχουν όμως γυρίσει για τα καλά σελίδα.

Το ίδιο ισχύει και για τη συμπεριφορά στο δρόμο. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο, οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται θετικά στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους προσφέροντας άνεση χωρίς εκπτώσεις στο αποφασιστικό πάτημα. Είναι hatch με οικογενειακό προσανατολισμό κι αν το κρίνουμε έως τέτοιο, αποδέχεται σε ένα βαθμό να εναρμονιστεί και με τις ορέξεις σου για σβέλτη οδήγηση σε δρόμους με στροφές. Απλά όσο το πατάς, τόσο ανεβαίνει και η κατανάλωση, που όμως παραμένει κοντά στις τιμές του κατασκευαστή όταν κινείσαι χαλαρά στο δρόμο.

Κι αυτά σε συνδυασμό με «φορτωμένο» εξοπλισμό που από την βασική κιόλας έκδοση, την Active, περιλαμβάνει αερόσακους μετωπικούς, πλευρικούς και τύπου κουρτίνας, ESP & ABS, σύστημα συνεργασία ηλεκτρικής υποβοήθησες τιμονιού με ESP (VSM), σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού (DAW), προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας (LDW), υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA), προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης (FCW), αυτόματης έκτακτης πέδησης (FCAA City&Urban), αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων (HBA), υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HSACS), περιοριστή ταχύτητας, στατικά φώτα στροφής (SBL), σύστημα Stop & Start, οθόνη TFT 3.5’’ στον πίνακα οργάνων, cruise control, χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ημέρας & θέσης LED, αυτόματο άναμμα φώτων κ.α. Ανεβαίνοντας επίπεδα στη Style, Style Navi και Premium Navi, μερικά από τα επιπλέον χαρακτηριστικά είναι η δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και επιλογέα σχέσεων, ο διζωνικός κλιματισμός, το σύστημα ασύρματης φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών, η μεγάλη έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής, σκούρα κρύσταλλα κ.α.

Συνολικά, στην τρίτη του γενιά το i30 είναι πιο έτοιμο από ποτέ να τα βάλει με τον ισχυρό ανταγωνισμό και το συγκεκριμένο πακέτο που προσφέρει εμφάνιση, άνεση, καλή λειτουργία του μοτέρ στις μεσαίες και υψηλές στροφές, πλούσιο εξοπλισμό και καλή τιμή, δεν μπορεί να μη ληφθεί σοβαρά υπόψη από κάθε υποψήφιο αγοραστή.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
HYUNDAI i30 1.0lt Turbo
Κινητήρας: 998 cc
Ισχύς: 120 PS/6.00 rpm
Ροπή: 17,4 kgm/1.500-4.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,1 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 5,0 lt
Εκπομπές CO2: 115 gr/km
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.340/1.795/1.455 mm
Βάρος: 1269 kg
Χώρος αποσκευών: 395 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 112.7€
Τιμή: από 16.990 ευρώ

Κάντε Like στη σελίδα μας στο Facebook
  • Source of Original Article: Πηγή Άρθρου & Περισσότερες Πληροφορίες
Διαβάστηκε 648 φορές

@Athens

Τελευταία άρθρα από τον/την @Athens

Οι κυριότερες ειδήσεις στις 23:00

Πιερρακάκης: Θέμα ημερών η δημοπράτηση του φάσματος 5G

Ελληνοτουρκικά: Το τοπίο μετά την αναβολή της Συνόδου Κορυφής

Αναβάλλονται οι παραστάσεις της Μπελούτσι στο Ηρώδειο λόγω κορωνοϊού

Κορωνοϊός : Οριακή η κατάσταση στην Αττική – Τα νέα μέτρα που έρχονται

Προσφυγικό: Καταγγελίες κατά της Ελλάδας για παραβιάσεις του ευρωπαϊκού δικαίου

Κορωνοϊός : Σφίγγει ο κλοιός για τους αρνητές της μάσκας – Οι κυρώσεις που ισχύουν πλέον

Οι κυριότερες ειδήσεις στις 00:00

Ζοφερές προβλέψεις για την αμερικανική οικονομία λόγω κορωνοϊού

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Βασισμένο στο Dacia Duster το νέο Lada Niva Νέο sportscar από την Alfa Romeo »

Copyright ©2020 Athens Day & Night | Οδηγός Διασκέδασης Της Αθήνας


main version