Πάτησε στην Ευρώπη το νέο Toyota GR86!
Από το νέο Toyota GR86 το τρίτο παγκόσμιο μοντέλο της σειράς GR είχαμε πάρει μια γεύση τον Απρίλιο, στην παγκόσμια παρουσίασή του. Τώρα η Toyota επανήλθε πραγματοποιώντας και το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του sport μοντέλου της.
Το νέο δυναμικό ιαπωνικό κουπέ, η εξέλιξη ουσιαστικά του προηγούμενου GT86, που σηματοδότησε τη δέσμευση της Toyota στα σπορ αυτοκίνητα, διατηρεί την κλασική και fun to drive διάταξη, κινητήρας εμπρός και κίνηση πίσω. Το μοτέρ εξακολουθεί να είναι 4κύλινδρο τύπου «boxer» με δυνατότητα περιστροφής σε υψηλό φάσμα στροφών, αλλά συγκριτικά με το πρόσφατο παρελθόν έχει μεγαλύτερο κυβισμό και περισσότερη δύναμη. Αναλυτικότερα η χωρητικότητα του κινητήρα από 1.998 κ.εκ. έχει φτάσει στα 2.387 κ.εκ. με την ισχύ να αγγίζει τους 234 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. ενώ αυξημένη είναι και η ροπή. Πιο συγκεκριμένα διαθέσιμα είναι 250 Nm που αποδίδονται νωρίτερα στις 3.700 σ.α.λ., συγκριτικά με τα 205 Nm στις 6.400 – 6.600 σ.α.λ. που προσέφερε ο 2λίτρος κινητήρας. Πέρα από τη βελτίωση στα νούμερα ισχύος και ροπής, σημαντικές αλλαγές έχουμε και στα κινούμενα μέρη του μηχανικού συνόλου, με απώτερο σκοπό τη μείωση του συνολικού βάρους. Για την ακρίβεια οι επενδύσεις των κυλίνδρων είναι λεπτότερες, με τα χιτώνια όμως να είναι ανθεκτικότερα ενώ και το καπάκι έχει κατασκευαστεί από μια ειδική ρητίνη με σκοπό τη μείωση των κραδασμών. Οι υπόλοιπες αλλαγές των σωθικών του δυνατού κινητήρα περιλαμβάνουν ανθεκτικότερες μπιέλες, ενώ ειδική διαμόρφωση έχει επιτελεστεί και στο θάλαμο καύσης, αλλά και στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου. Επιμελημένη είναι επίσης κι η πολλαπλή εισαγωγής με μεγαλύτερη διάμετρο και μήκος, γεγονός που συμβάλλει στην ομαλότερη καμπύλη ισχύος και ροπής. Χέρι έβαλαν και στο σύστημα εξαγωγής το οποίο είναι και αυτό ολοκληρωτικά αλλαγμένο, που σύμφωνα με την Toyota έχει μια αρκετά πιο μπάσα και σπορ χροιά, που ενισχύεται από το σύστημα Active Sound Control.
Η δύναμη των 234 ίππων καταλήγει στον πίσω άξονα είτε μέσω ενός χειροκίνητου, είτε ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Αμφότερα σύμφωνα με την Toyota έχουν ραφιναριστεί σε επίπεδο λειτουργίας για να ταιριάζουν καλύτερα με τις αυξημένες επιδόσεις του boxer κινητήρα. Στην περίπτωση του χειροκίνητου κιβωτίου τα συγχρονιζέ είναι carbon εξασφαλίζοντας καλύτερες αλλαγές, ενώ έχει τοποθετηθεί κι ένα λιπαντικό κιβωτίου με χαμηλό ιξώδες. Στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου ο οδηγός μπορεί να απολαύσει απροβλημάτιστες αλλαγές και από τα paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ με τη λειτουργία Sport στο on, το λογισμικό του φροντίζει ο κινητήρας να βρίσκεται πάντοτε στο ωφέλιμο εύρος στροφών. Ο Sport χαρακτήρας του νέου Toyota GR86 ενισχύεται πέρα από τα όσα αναφέραμε και από το ενισχυμένης ακαμψίας πλαίσιο, γεγονός που οφείλεται στην αναβάθμιση της πλατφόρμας. Η χρήση νέων ανθεκτικών υλικών έχει ως αποτέλεσμα η διαμήκης ακαμψία να έχει αυξηθεί κατά 60%, ενώ η αντοχή στις δυνάμεις στρέψης είναι στο +50%. Η χρήση αλουμινίου σε καπό, οροφή και εμπρός φτερά συμβάλλει τα μέγιστα στη διατήρηση του βάρους χαμηλά, που ανακοινώνεται στα 1.275 κιλά, με την κατανομή του να είναι στο 53:47 εμπρός/πίσω αντίστοιχα. Σε ότι αφορά την ανεξάρτητη ανάρτηση, αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και διπλά ψαλίδια πίσω και σαφώς υπάρχει ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Στον τομέα του σχεδιασμού τώρα, η Toyota εξέλιξε το design που είχαμε γνωρίσει στο GT86, διατηρώντας όμως δεσμούς με μερικά από τα πιο σπορ μοντέλα που έχει κατασκευάσει η ιαπωνική μάρκα όπως τα 2000GT και AE86 Corolla. Το μήκος του GR86 είναι στα 4.265 χλστ., το πλάτος στα 1.755 χλστ., το ύψος στα 1.310 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.575 χλστ.! Στο εμπρόσθιο μέρος του GR86 ξεχωρίζει η εμφατική μάσκα, αλλά και οι έντονοι προβολείς LED, με το μυώδες παρουσιαστικό να συμπληρώνεται από τα τονισμένα φτερά. Ο σπορ χαρακτήρας του αυτοκινήτου ενισχύεται κι από το σχεδιασμό της καμπίνας. Τα καθίσματα μπάκετ καθίσματα είναι εκεί για να εξασφαλίσουν τη σωστή στήριξη του οδηγού, ο οποίος έχει στη διάθεσή του επίσης έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και μια ακόμα οθόνη στο κέντρο της κονσόλας 8 ιντσών!
The post Πάτησε στην Ευρώπη το νέο Toyota GR86! appeared first on AutoGreekNews.
-
Source of Original Article - Δείτε το Άρθρο:
Original Source